Gastenboek Deel je mening!

 
 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
M&J uit Hilversum schreef op juni 17, 2022 om 3:48 pm
Hoi Jerry team Oase Afgelopen zaterdag voor de eerste keer bij jullie geweest super avond gehad in Oase. Ondanks de harde muziek van de dj vooral veel plezier gehad met de gesprekken met jou en Renate.. Dank daarvoor, oh ja, op 28 juni komen we naar de blacklovers avond. Hotel is al geboekt😍
Even geduld...