Gastenboek Deel je mening!

 
 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Wim uit Maasdriel schreef op april 25, 2025 om 5:29 am
Lieve mensen van de club, het was weer gezellig gisterenavond! Lieve Aafke, je was geweldig! Hoop dat je het leuk vond. Hoop je snel weer te zien! Kus Wim 😘😘
Even geduld...