Wim uit Maasdriel schreef op april 25, 2025 om 5:29 am Lieve mensen van de club, het was weer gezellig gisterenavond! Lieve Aafke, je was geweldig! Hoop dat je het leuk vond. Hoop je snel weer te zien! Kus Wim 😘😘 ... Wissel deze metabox. Permalink Even geduld...