Gastenboek Deel je mening!

 
 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Stel R&G schreef op november 26, 2023 om 9:42 pm
wij zondag naar Oase club geweest. Het was als thuis komen ,nog steeds die gemoedelijke sfeer, bekende gezichten gezien maar vooral veel nieuwe leren kennen, het was een super middag/avond komend zondag zijn we er niet maar. half december zijn we er zeker weer. Nu nog volop nagenieten. Grt R&G
Even geduld...