wij zondag naar Oase club geweest.
Het was als thuis komen ,nog steeds die gemoedelijke sfeer, bekende gezichten gezien maar vooral veel nieuwe leren kennen, het was een super middag/avond komend zondag zijn we er niet maar. half december zijn we er zeker weer. Nu nog volop nagenieten. Grt R&G