Stel Zoetermeer
uit ZOETERMEER schreef op september 9, 2023 om 7:53 am
Wij stel uit Zoetermeer willen weer een keer binnenkort komen, Anita uit Oss we hadden afgesproken dat we samen konden gaan, heb je nog intresse om met ons af te spreken. Groetjes van uit Zoetermeer.