Het was weer een leuk zondag middag in Oase.
Het was en weer gezellig en actief.
We hadden net even wat gedronken en liepen door de exotische ruimtes.
Er was actie zoals altijd in Oase. Liefs stel uit het Brabantse land en hopelijk tot snel xx