Een fantastisch jaar met veel lekkere seks wens ik iedereen!
Dat gezegd hebbende, maak ik meteen reclame voor het nieuwjaarsfeest op 7 januari. Dat valt dit jaar samen met de Bi Rotic-avond waarvan ik de vaste dj ben.
Bezoekers vertellen mij regelmatig dat ik fijn draai en een prettige sfeer neerzet waarbij ze zich op hun gemak voelen. Dat zal komende zaterdag niet anders zijn. Ik maak er weer echt een feestje van, helemaal in mijn stijl met gouwe ouwe en nieuwe muziek.
Zaterdag 4 februari is er weer een gewone Bi Rotic-avond. Nou ja, 'gewoon' is een relatief begrip als het aan mij ligt. Iedere eerste zaterdag van de maand zorg ik voor een prettige sfeer waar je kan doen wat je wilt (zolang je niemand anders schaadt).
Zie ik je 7 januari? Tot dan(s).
Groet dj Zip