Stel uit Ijsselstein
uit Ijsselstein schreef op december 24, 2022 om 4:18 pm
Gisteren voor het eerst naar Oase geweest. Goede relaxte sfeer. We hebben ons goed vermaakt. Helaas was het ineens 2 uur en was het over met de pret.
We komen zeker nog eens. Xx